Sunday, February 10, 2008

Pole kunagi liiga hilja (It`s never too late)

Maailm keerleb meie ümber,
keerutab tolmu üles.
Kõike, mis on tulnud läinud, mitte nagu sina...
Tean, et me saame kokku, aga ootamisaeg tundub nii pikk.
Kaugel viibides on aega järjest vähem, jääb ainult telefon meie lunastus.
Kui see lõpuks heliseb, kuulen sind laulmas.
Anna mulle oma laul, see on meie hetk.
Palun helista mulle!
Sa pole selleks kunagi liiga kaugel,
pole kunagi liiga hilja,
et mind ära kuulata.
oodates teadmatuses tahan su häält kuulda,
lihtsalt helista mulle.
Meid võivad lahutada ookeanid,
miljonid päikesetõusud,
aga siiskipole paremat kohtaaailmas kui sinu käte vahel.
Lihtsalt helista mulle ja ma kuulen taas meie lemmik-telefonihelinat.
Lõputult otsides, leide ja kaodates,
joostes aja ja ruumiga võidu - kas ei kõla see nagu meie sinuga?
Olles järjest vähem koos - andesta see on kurb, aga tõsi.
Meie maailm jääb järjest väiksemaks, puud saavad veidi pikemaks.
Aga abi on lähedal!
Seda on lihtne leida ja see on alati liinil.
Kui sa kohale lennata ei saa, siis haara nüüd oma mobiil!
Palun helista mulle!
Sa pole selleks kunagi liiga kaugel,
pole kunagi liiga hilja, et mind ära kuulata.
Oodates teadmatuses tahan su häält kuulda,
lihtsalt helista mulle.
Meid võivad lahutada ookeanid,
miljonid päikesetõusud, aga siiski pole paremat kohta kui sinu käte vahel.
Lihtsalt helista mulle ja ma kuulen taas meie lemmik - telefonihelinat.
Palun helista mulle!
Sa pole selleks kunagi liiga kaugel,
pole kunagi liiga hilja, et mind ära kuulata.
Lihtsalt helista mulle ja kui sa seda laulu soovid, siis ma laulan seda sulle ikka ja jälle.

1 comment:

Ingrid Maadvere said...

Ma ootasin sinu enda tõlget.